اخباراخبار مسکن

افزایش ۱۸ درصدی وام مسکن مهر برای واحدهای آماده

افزایش ۱۸ درصدی وام مسکن مهر مربوط به واحدهای آماده است

افزایش ۱۸ درصدی وام مسکن مهر مربوط به واحدهای آماده است:مدیرعامل شرکت عمران پردیس در واکنش به برخی نگرانی‌ها درباره افزایش سودوام واحدهای مسکن مهر به ۱۸ درصد، گفت: این وام به هیچ وجه شامل افرادی نمی‌شود که واحد آنها هنوز آماده نشده است.

به گزارش آرکاو به نقل از ایمنا، مهدی هدایت درباره افزایش سودوام واحدهای مسکن مهر به ۱۸ درصد اظهار کرد: به تازگی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران بحثی را درباره افزایش وام مسکن مهر به ۱۸ درصد مطرح کرده که این موضوع باعث بروز نگرانی‌هایی شده است.

وی افزود: این نگرانی‌ها برای مالکانی که واحدهای خود را در شهر پردیس تحویل نگرفته‌اند به وجود آمده است.

بدون شک پردیس از جمله قطب‌های تازه شکل گرفته کشور در امر توسعه شهرنشینی است. مردمی که در تهران بزرگ در میان انبوهی از مشکلات شهری نظیر آلودگی هوا و ترافیک سنگین زندگی می‌کنند، همواره به دنبال راهی برای خلاص شدن از این گرفتاری‌ها هستند و از این رو، این دسته از این هم‌وطنان ادامه زندگی در مکان‌ها و شهرهای جدید و منطبق با اصول شهرسازی مدرن را با نگاهی خاص دنبال می‌کنند.پردیس از نگاه مردمان پایتخت و به خصوص آن دسته از خانواده‌هایی که به هر دلیل امکان خانه‌دار شدن در تهران را نداشته‌ و یا ندارند، به عنوان گزینه‌ای مهم برای سکونت در نظر گرفته می‌شود.

ادامه مطلب
تشکیل شورای تخصصی برای نمای ایستگاه‌های مترو

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خاطر نشان کرد: افزایش وام مسکن مهر شامل افرادی می‌شود که واحد آنها چندین ماه است که بلوک‌ها شرایط سکونت دارد و عده‌ای هم در این واحدها ساکن شده‌اند، اما برای دریافت دفترچه قسط مراجعه نمی‌کنند.

هدایت گفته است: افزایش سودوام به ۱۸ درصد به هیچ وجه شامل افرادی نمی‌شود که واحد آنها هنوز آماده نشده است و سودوام این افراد همان ۴ درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا