Antonio Altarriba Estudio de Arquitecturaآپارتمانآثار معماری جهاناسپانیاتکمیل شدهدفاترکاربریمسکونیموقعیت مکانیوضعیت

خانه آلکریا

Antonio Altarriba Estudio de Arquitectura

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه خانه آلکریا
  • Project description of Alqueria House
  • Needs program
خانه آلکریا
معمار : Antonio Altarriba Estudio de Arquitectura
 
موقعیت: اسپانیا
وضیعت: ساخته شده
کاربری: مسکونی
مساحت: ۲۴۹.۳ m2
تاریخ ساخت: ۲۰۱۹
معمار: Gabriel Montañés Arquitecto
سازندگان: Cortizo, Living ceramics, Panasonic, Placo
عکاس: Diego Opazo

خانه آلکریا
خانه آلکریا

مشخصات پروژه خانه آلکریا

خانه آلکریا یک کابین روستای مدرن است که در منطقه L’Horta Nord در منطقه والنسیا واقع شده است و با تلاش برای تفسیر مجدد قوانین سنتی از یک نوع شناسی بومی شناخته شده (پاسیو ، استخر و خانه) ساخته شده است و معنای مناسب تری برای این قرن دارد. این ساختمان دارای یک شکل “L” است و دارای دو طبقه و ارتفاعات مختلف است که قسمت مرکزی این مجموعه را احاطه کرده است: پاسیو. این منطقه اصلی ، قلب خانه ، مناطق روز و شب پیرامون آن را ساماندهی و توسعه می دهد و از آنها نور و حریم خاصی را فراهم می کند.

برنامه نیازها ی خانه آلکریا 

برنامه نیازها به یک گاراژ ، انبار و اتاق تأسیسات در زیرزمین احتیاج داشت. آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، اتاق بازی ، استخر سرپوشیده ، خشکشویی و توالت در طبقه همکف؛ و در طبقه دوم ، مناطق شبانه با سه اتاق خواب ، دو حمام و یک اتاق نشیمن قرار داده شده است. وجود یک بلندی دوتایی که از بالای نور جاری می شود ، منطقه روز را در طبقه همکف با منطقه شب در طبقه فوقانی متصل می کند. پله با پله های شکافی در دیوار ساخته شده است و به اتاق نشیمن می رسد که به این ارتفاع دوتایی باز می شود.

ادامه مطلب
خانه علفزار

این پروژه بیشترین استفاده را از طرح دارد و فضاهای مداوم ایجاد می کند که به صورت بصری به اتاق ها می پیوندند ، جایی که می توانید نمای بیرونی و داخلی آن را مشاهده کنید. دسترسی در گوشه شمال غربی قرار دارد که می توانید در کل خانه یک چشم انداز جهانی داشته باشید. از جمله استخر پوشیده شده به عنوان بخشی از این مفهوم “داخل و خارج” ، سیستم محفظه اجازه می دهد تا آن را به طور کامل باز کنید و آن را به فضای پاسیو اضافه کنید. مصالح ساختمانی مورد استفاده سنگ طبیعی پوشیده شده برای نمای بیرونی ، چوب درخت گردو ، کاشی های سرامیکی کف و نرده های آلومینیومی بافت دار است.

ترجمه اختصاصی از تیم تحریریه آرکاو، هرگونه کپی برداری از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز می باشد.

Alqueria House
architect: Antonio Altarriba Estudio de Arquitectura

location: SPAIN
status: completed

user: HOUSES
Area: ۲۴۹.۳ m2
Year: ۲۰۱۹

Architects: Antonio Altarriba Estudio de Arquitectura
Manufacturers: Cortizo, Living ceramics, Panasonic, Placo
Photographs: Diego Opazo

Project description of Alqueria House

Alquería House is a modern village cabin located in L’Horta Nord in Valencia region, built attempting to re-interpret traditional rules of a known native typology (patio, pool, and house), giving them a more suitable meaning for this century. The building has an “L” shape, with two different floors and heights that surround the central piece of the complex: the patio. This main area, the heart of the house, organizes and develops the day and night zones around it, providing them with light and privacy.

Needs program

Needs program required a garage, storeroom and facility room in the basement; kitchen, living room, playroom, covered pool, laundry facilities and a toilet in the ground floor; and in the second floor, night zones are placed with three bedrooms, two bathrooms, and a living room. The existence of a double-height that floods in light from above connect the day zone on the ground floor with the night zone in the upper floor. The stair is made with recessed steps in the wall, reaching the living room, opened to this double-height.

ادامه مطلب
خانه ساحل شرقی دریاچه

The project makes the most of the plot, generating continuous spaces that join the rooms in a visual way, where you can see both exterior and interior. The access is placed in the north-west corner where you can have a global vision through the whole house. Including the covered pool as part of this “in and out” concept,

the enclosure system allows to open it completely adding it into the patio space. The construction materials used are natural stone-clad for the exterior finishing, walnut tree wood, ceramic tiles for the floor and texturized aluminum fences.

 

 

منبع
archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا