اخباراخبار مسکن

۱۷ هزار واحد مسکن ملی در مازندران احداث می شود

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:
۱۷ هزار واحد مسکن ملی در مازندران احداث می شود

به گزارش آرکاو به نقل از مهر، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۱۷ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان برای متقاضیان واجد شرایط احداث می شود.

محمدنظری با بیان اینکه ثبت نام مرحله دوم از متقاضیان در قالب طرح اقدام ملی مسکن از امروز آغاز شد و ۲۴ ساعت ادامه دارد، کل سهمیه درنظرگرفته شده برای استان را در قالب این طرح ۱۷ هزار واحد اعلام کرد.

وی با اظهار اینکه در مرحله اول ساخت دو هزار و ۳۰۹ واحد مسکن ملی در استان آغاز شده است، افزود: در مرحله دوم سهمیه استان سه هزار واحد است و اگر شمار متقاضیان واجد شرایط بیش از این میزان باشد نسبت به ساخت مابقی نیز برنامه ریزی می‌شود.

وی تهیه زمین را از جمله دغدغه‌ها برشمرد و گفت: مرحله دوم ساخت مسکن ملی در تمامی شهرهای استان انجام می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه موردنظر درخواست خود را ثبت کنند.

این پروژه نیز درمرحله پایانی قرار دارد

نظری درباره وضعیت پرونده مسکن مهر در استان نیز گفت: این پروژه نیز درمرحله پایانی قرار دارد و سال آینده پرونده آن بسته می‌شود.

ادامه مطلب
اتمام ۹۵ درصد بازسازی مناطق زلزله‌زده

وی افزود: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان مازندران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹ اسفند ماه ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۲۰ اسفندماه ۹۸ با ورود به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت نام در سایت tem.mrud.ir اقدام نمایند .

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان براساس شرایط استفاده از، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و…. اولویت بندی و انتخاب می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در ادامه یادآور شد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا