اخباراخبار شهرسازی

سالاری :جلوی کسب درآمد از محل شهر فروشی گرفته شده است

محمد سالاری:
جلوی کسب درآمد از محل شهر فروشی گرفته شده است

محمد سالاری: جلوی کسب درآمد از محل شهر فروشی گرفته شده است.رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای اولین بار دو هزار میلیارد تومان صرف پروژه های محلی در مناطق غیر برخوردار با اولویت بافت فرسوده پیش بینی شده است.

به گزارش آرکاو به نقل از مهر، محمد سالاری در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به اتمام بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ شهر تهران گفت: امروز بخش مصارف و تبصره های بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران نیز به تصویب رسید و در مجموعه فرآیند بررسی بودجه کمیسیون شهرسازی و معماری سعی کرد در رویکرد بودجه ریزی به گونه‌ای به عمل کند که کسب درآمد از موضوع شهر فروشی، تخلفات ساختمانی و تصمیمات خلاف قانون شورای معماری گرفته شود. این موضوع در بودجه ۹۸ پیش بینی شده بود و برای بودجه سال ۹۹ نیز دوباره گنجانده شد.

وی با اشاره به پیشنهاد افزایش هزار میلیاردی درآمدها از محل حوزه شهرسازی گفت: این پیشنهاد از سوی کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شده بود با استدلال های کمیسیون شهرسازی در کمیسیون تلفیق رأی نیاورد.

ادامه مطلب
بودجه برای بزرگ‌ترین طرح بازآفرینی شهری در سال آتی

سالاری تصریح کرد: امسال برنامه هایی برای افزایش کیفیت زندگی در بودجه پیش بینی شده از جمله اعتبار دو هزار میلیاردی برای هزار پروژه محلی با اولویت مناطق غیر برخوردار به ویژه در بافت فرسوده و همچنین توجه به دو پروژه بزرگ که یکی از آنها پروژه نیلوفری در مناطق ۱۷ و ۱۸ است و پروژه حمایت شهرداری از باغات به هم پیوسته کن و فرحزاد که با رویکرد برد برد شهرداری زیرساخت هایی مانند ایجاد روشنایی، ساماندهی نهرها و خروج مشاغل نامتجانس از این محل ها، فضا را برای ایجاد یک مجموعه تفرجگاهی فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا