آثار معماری ایراناستودیو راویبازرگانی و دفاتربازسازی شدهپروژه بر اساس موقعیت مکانیپروژه ها براساس وضعیتتهراندفاترساختمان های اداریکاربری

دفتر اداری سهیل

استودیو راوی

نکات برگزیده مطلب
  • مشخصات پروژه دفتر اداری سهیل

دفتر اداری سهیل
معمار:
استودیو راوی

موقعیت: ایران، تهران، قیطریه
وضیعت: بازسازی شده
مساحت زیربنا: ۱۳۰ مترمربع

کاربری: اداری
تاریخ ساخت: ۱۳۹۸
همکاران طراحی: خورشید مظاهری، معصومه شفیعی
عکاس: حسام میر


دفتر اداری سهیل
دفتر اداری سهیل

مشخصات پروژه دفتر اداری سهیل

دفتر سهیل یک دفتر ۱۲۵ متر مربع متعلق به یک گروه ساخت و ساز است. این بنا ۴۰ سال قدمت دارد ، یکی از طرح های آقای معتمدی که یک معمار معروف می باشد. با این حال ، زیرساخت ها کاملاً آسیب دیده و طراحی داخلی به سبک قدیمی بود.

به دلیل طراحی اولیه قوی ، حفظ محیط و داستان ساختمان و برآورده کردن نیاز مشتری در همان زمان کار بسیار سختی بود. برای انجام این کار ، تیم طراحی برنامه و عناصر داخلی دفتر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. ما تصمیم گرفتیم که تمام نجاری ها را حفظ و بازیابی کنیم. همچنین کف چوب سخت را ترمیم کردیم. سقف قبلاً گچ بود اما با کمی بازرسی متوجه شدیم که زیر گچ سقف قوس خشن دارد که تصمیم به افشای آن گرفتیم. این الگوی آجری با نمای ساختمان هماهنگ بود.

ما برای دستیابی به حداکثر شفافیت و همکاری بین رشته های مختلف ، یک طرح طبقه باز طراحی کرده ایم. مبلمان با این حال ، برای هر منطقه طراحی شده است. با توجه به الگوی شلوغ کف و سقف ، حداقل مبلمان را طراحی کرده ایم ، همچنین طراحی انعطاف پذیری را برای کاربران فراهم می کند. در اتاق کنفرانس ، ما یک لباس تعلیق طراحی کردیم که از سقف با کابل آویزان شد. این مربوط به حرفه مشتری بود. ما همچنین برای جلوگیری از حواس پرتی در این اتاق از رنگ های خنثی استفاده کردیم.

ادامه مطلب
ساختمان اداری – تجاری ناهید | مهندسین مشاور آتی زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا