اخباراخبار شهرسازی

قیمت‌های منطقه‌ای در نقشه GIS قزوین بازنگری می شود

بازنگری قیمت‌های منطقه‌ای در نقشه GIS قزوین

بازنگری قیمت‌های منطقه‌ای در نقشه GIS قزوین:مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: نقشه‌ها و اطلاعات ممیزی املاک محدوده شهرک عظیمیه تهیه و نیز قیمت‌های منطقه‌ای سال‌های گذشته در محدوده منطقه سه بازنگری شد.

به گزارش آرکاو به نقل از ایمنا، محمد ابراهیم عصارزاده اظهار کرد: اصلاح و بازنگری قیمت‌های منطقه‌ای نیز با همکاری دو واحد GIS و درآمد شهرداری منطقه سه در سامانه GIS تهیه و در سیستم شهرسازی بارگذاری شد.

وی گفت: ممیزی نوسازی یکی از راهکارهای موقعیت یابی قطعات ملکی بر روی نقشه در شهرداری‌ها است که براساس شناسه کدهای ممیزی نوسازی جهت جستجوی اطلاعات و گزارش گیری در مورد هر پلاک اجرا می‌شود و بدین ترتیب اطلاعاتی مانند طرح‌ها، ضوابط و مقررات شهرسازی، ارزش معاملاتی املاک برای محاسبات عوارض شهرداری، اطلاعات و مصوبات کمیسیون ماده ۱۰۰ در سامانه شهرسازی قابل شناسایی و بهره‌برداری است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح، نقشه‌های قیمت منطقه‌ای سال‌های گذشته اعم از ۹۱، ۹۳ و ۹۴ در منطقه سه شهرداری بازنگری شد.

وی تصریح کرد: انجام این پروژه باعث تسهیل و تسریع در روند کار خواهد شد و خدمات‌رسانی هر چه بهتر و سریع‌تر به شهروندان را در بر خواهد داشت.

ادامه مطلب
انتشار سومین شماره مجله خط معمار

اصلاح و بازنگری قیمت‌های منطقه‌ای نیز با همکاری دو واحد GIS و درآمد شهرداری منطقه سه در سامانه GIS تهیه و در سیستم شهرسازی بارگذاری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا