اخباراخبار شهرسازی

۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در اردبیل احداث می‌شود

۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در اردبیل احداث می‌شود

 
به گزارش رسانه خبری آکاو و نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل؛ محبوب حیدری بعد از ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی باند دوم پروژه بزرگراه سه‌راهی صحرا – رضی – امیرکندی  در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده درصدد هستیم احداث ۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در استان را محقق کنیم و تلاش‌های لازم در امر تخصیص اعتبارات در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به این که تا پایان سال گذشته ۱۳۴ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده و امسال نیز ۵۰ کیلومتر به این میزان افزوده خواهد شد که اعتبارات در نظر گرفته شده برای آن ۱۶۰ میلیارد تومان بوده و تلاش و جدیت ما بر این است که در راستای تخصیص تمامی اعتبارات اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اردبیل از کمبود بزرگراه رنج می‌برد و به همین دلیل باید در این زمینه با تلاش و جدیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در امر احداث بزرگراه‌ها ورود جدی داشته باشیم و مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

حیدری بیان کرد: هشت کیلومتر از باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا – رضی – گرمی – بیله‌سوار در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و برنامه‌ریزی شده تا هفت کیلومتر دیگر نیز همزمان با سفر رئیس جمهور به اتمام برسد که این موضوع در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

ادامه مطلب
سیلاب‌ ها ۳۵ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد کردند

وی با اشاره به این که اردبیل دارای ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه است نیز تصریح کرد: انتظار می‌رود با تزریق اعتبارات مناسب و کافی در امر توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل به سطح قابل قبولی دست یابیم و شاهد کاهش تصادفات و نیز توسعه راه‌های ارتباطی استان به استان‌های کشور با تحقق این هدف مهم باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا