اخباراخبار مسکن

مسکن مهر برای وزارت راه و شهرسازی یک طرح تمام شده است

نماینده مجلس
مسکن مهر برای وزارت راه و شهرسازی یک طرح تمام شده است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مسکن مهر در سراسر کشور برای وزارت راه و شهرسازی یک طرح تمام شده است و پرونده این نوع مسکن بزودی بسته می‌شود.

اردشیر نوریان شامگاه شنبه در دویست و ششمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: مسیرهای قدیمی آب‌راهه و تکمیل طرح‌های زیرساختی مسکن مهر محله منظریه شهرکرد نباید از بین برود و یا تغییر کاربری پیدا کند.
وی افزود: در صورت تغییر کاربری و واگذاری مسیرهای قدیمی آب‌راهه محله منظریه شهرکرد بحران ایجاد خواهد شد.

نوریان تصریح کرد: در بازنگری طرح‌های توسعه مدیریت شهری می‌توان کاربری تمامی تپه‌ها و کوه‌های شهرکرد را بررسی کرد.
وی یادآور شد: تقاضاهای مردمی حوزه مسکن مهر و تامین مسکن با همراهی تعدادی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در سطح ملی طرح و پیگیری خواهد شد.
نوریان تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به منظور مشارکت برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح برج‌های دوقلو آمادگی مشارکت با اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری را دارد.

به گزارش آرکاو به نقل از ایرنا، در این نشست نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی،‌ مدیران کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص چگونگی روند اجرایی تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه شهرکرد نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

ادامه مطلب
با وام مسکن می‌توان ۱۲ متر خانه خرید!

محله منظریه از محله‌های تازه ساخت شهرکرد است که مسکن مهر شهرکرد در این منطقه واقع شده است و تاکنون بیش از ۸ هزار مسکن در این منطقه احداث شده است.

شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا